Garantie & Klachten
Wij vinden het heel vervelend als je wanddecoratie beschadigd geleverd wordt. Hoewel wij er alles aan doen om dat te voorkomen, kan het toch gebeuren dat je pakket beschadigd raakt tijdens transport.
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op via info@wallingo.nl als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het goed kunnen maken.
Vermeld in de mail je ordernummer en stuur foto’s mee van de beschadigde wanddecoratie en de verpakking.Wij nemen dan contact met je om het probleem op te lossen. Bewaar de beschadigde wanddecoratie en de doos totdat er een oplossing is. Het kan zijn dat we de spullen retour willen hebben.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wallingo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.